فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

طراحی مدرسه دخترانه

طراحی مدرسه دخترانه دارای سیستم های کارآمد انرژی، استفاده از حداکثر نور طبیعی، ارائه فضاهای اداری و خدماتی انعطاف پذیر و فضاهای جمعی می باشد .همچنین ساختمان دارای آتریوم مرکزی می باشد که عنصر شاخص و قلب ساختمان به شمار می رود که به فضاهای جانبی دسترسی دارد و از نور طبیعی بسیاری نیز برخوردار است. طراحی مدرسه دخترانه به صورت مدرن طراحی شده است. و شامل امکانات مورد نیاز برای طراحی مدرسه دخترانه مدرن می باشد.

طراحی مدرسه دخترانه

فضای آموزشی یکی از حوزه های معماری محیطی هستند که نقش عمده ای را در یک جامعه ایفا می نمایند. نقش آموزشی در توسعه جامعه نقش انکار ناپذیر است. بی توجهی و ناآگاهی در طراحی فضای آموزشی در بسیاری از کشورها نتایج نامطلوب خود را نشان داده است.

در همین راستا متا دانلود به عنوان مرجع پروژه های آماده معماری به ارائه انواع طراحی مدرسه و فضای آموزشی می پردازد. و علاوه بر ارائه انواع طرح آماده معماری آماده پذیرش سفارش انجام پروژه معماری نیز می باشد.

جهت خرید محصول مورد نظر، روی لینک طراحی مدرسه دخترانه کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

 

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • Majid Delavarpour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی