فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پلان موزه هنر مدرن

پلان موزه هنر مدرن

پروژه پیش رو شامل پلان موزه هنر مدرن می باشد. شما می توانید در فروشگاه معماری متادانلود انواع پروژه طراحی موزه را مشاهده و دانلود نمایید.

پلان موزه هنر مدرن

این روزها معماری و هنر بیش از پیش در هم ادغام می‌شوند و مرزهای تفکیک رشته‌های هنری را آن‌چنان‌که در سده‌های گذشته شاهد بودیم پشت سر می‌گذارند. حالا روزبه‌روز بر تعداد بناهایی که قبل از هر چیز به‌عنوان یک اثر هنری در مقابل دیدگان ما جلوه گری می‌کنند افزوده می‌شود و بیشتر از هرچیز زیبایی این بناها است که خود را به رخ می‌کشد.

از سوی دیگر در جهان معاصر تناسب معماری با نوع کاربری به چنان سطح بالایی دست پیدا کرده که به راحتی در مواجهه با یک بنا، بتوان محتوا و آنچه درون بنا نهفته است را از پیش دریافت. به‌این‌ترتیب شاید معماری معاصر پیش از هر چیز به وحدتی با عرصه کارکردش دست پیدا می‌کند و محتوای خود را برای مخاطبین نشانه‌گذاری می‌کند.

بدیهی است که شاخص‌ترین شاهدان چنین مدعایی موزه‌ها و مراکز هنری برجسته‌ای است که طی دهه‌های گذشته در اقصی نقاط جهان خلق شده‌اند و امروز به‌عنوان معتبرترین نمایندگان هنر مدرن و معاصر شناخته می‌شوند؛ بناهایی که حالا با قطعیت بیشتری خود به ‌عنوان یک اثر هنری باارزش شمرده می‌شوند و پیش از آن‌که شما را به آثار هنری درونشان دعوت کنند وادار می‌شوید لااقل برای دقایقی نظاره‌گر خلاقیت و هنرمندی طراحانشان شوید.

جهت خرید محصول مورد نظر، روی لینک پلان موزه هنر مدرن کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • Majid Delavarpour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی