فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پروپوزال طراحی مجتمع خدمات رفاهی بین‌ راهی

پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.

پروپوزال طراحی مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی

پیشینه تاریخی سرزمین کهن ایران بیانگر پیشتازی و سرآمدی ایرانیان در ساخت راه‌ها و تأسیسات بین‌راهی است و احداث کاروانسراها و خدمات مربوطه گواه این ادعاست. در عصر حاضر با توجه به توسعه صنعت حمل‌ونقل به‌ویژه حمل‌ونقل جاده‌ای و گسترش فناوری ساخت وسایل نقلیه و توسعه و تنوع راه‌های ارتباطی، موضوع ارائه خدمات در طول راه‌ها به مسافران و رانندگان دچار دگرگونی اساسی شده و همچنین خدمات موردنیاز آنان ازنظر تنوع، کمیت و کیفیت نیز تغییر کرده است.

گسترش چشمگیر حمل‌ونقل جاده‌ای در ایران و توسعه شبکه جاده‌ای کشور ازیک‌طرف و پراکندگی غیراصولی و ناکارآمدی مکان‌های خدماتی – رفاهی موجود در کنار جاده‌ها موجب بروز مشکلات عدیده‌ای برای مسافران و رانندگان شده است. سالیانه میلیون‌ها مسافر و صدها هزار وسیله نقلیه در شبکه راه‌های کشور رفت‌وآمد می‌کنند. انبوه مسافران و رانندگان اتوبوس‌ها ، کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه به مکان‌هایی نیاز دارند که بتوانند از خدمات موردنیاز در طول سفر استفاده کنند.

بدین منظور طراحی و احداث واحدهایی که بتواند با رویکردهای علمی و کارشناسی به نیازهای فوق‌الذکر پاسخ دهد لازم می باشد.ازاین‌رو چند سالی است که احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در جاده‌های کشور به‌منظور ساماندهی خدمات بین‌راهی جاده‌ای و افزایش رفاه رهگذران جاده‌ها موردتوجه قرارگرفته است؛ قابلیت‌های بالقوه‌ی بسیاری در این مجتمع‌ها نهفته است که می‌توان از آن‌ها در جهت نیل به اهداف بزرگ‌تری بهره برد.

این پژوهش درصدد آن است با نگاهی به معماری نوگرای ایران در دوره‌ی معاصر و مبانی معماری سنتی ایران، به طرحی برای مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی دست یابد که به‌عنوان عکس العملی منطقی در برابر نیازهای به وجود آمده در عصر جدید نمود یابد.

ادامه مطلب ....

پذیرش انجام پروپوزال و سفارشات شما در متادانلود

متادانلود به عنوان مرجع پروژه های آماده معماری آماده پذیرش سفارش های شما در زمینه انجام پروپوزال معماری می باشد.

جهت خرید محصول مورد نظر، روی لینک پروپوزال طراحی مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی با نگاهی به معماری نوگرا و مبانی معماری سنتی ایران کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

  • ۹۹/۰۲/۰۵
  • Majid Delavarpour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی