فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب

مرجعی کامل جهت معرفی و ارائه انواع فایلهای کاربردی در زمینه های کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پروپوزال معماری باغ قصه ایرانی

پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال معماری باغ قصه ایرانی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.

پروپوزال معماری باغ قصه ایرانی تعامل بین نسلی در جهت احیاء فرهنگ ایرانی

شعر و ادبیات یکی از ذخایر غنی فرهنگ ایرانیان به شمار می آید و منشأ هویت و بقای ملت است. تأکید بر اهمیت و ارزش والا و حفظ و اشاعۀ آن به عنوان میراث فرهنگی لازم و ضروری است. از این روخلق مکانی با هدف شناساندن بزرگان شعر و ادب و آثار آنان و بزرگداشت نام و یادشان نیاز است و ایجاد فضایی شاعرانه در برانگیختن احساس و قوة خیال در صاحبان ذوق و دوستداران هنر، ضرورت است.

از آنجا که یافتن خاستگاه طراحی یا ایدة طرح، مهمترین عامل در شروع طراحی است به جاست که نقطۀ شروع یا ایده، ریشه در مفاهیم و مضامین فرهنگی داشته باشد و یکی از بهترین منابع فرهنگی هر ملت، شعر و ادبیات آن است که گویای اندیشه و تفکر اصیل آن مردم است.

متاسفانه فضاهایی که با استفاده از پیوند طبیعت و معماری، در تقویت قوه خیال، به تقویت قوه خیال یک شاعر و تقویت شعر و ادب فارسی کمک کند ناچیز است و نیاز به طراحی چنین فضاهایی شدیدا احساس می شود. این فضاها باید از طرفی بیانگر فرهنگ غنی ایرانی باشند. این فضا می تواند به صورت طراحی یک باغ و یا فضایی در دل طبیعت معرفی گردد که در داخل این فضا بتوان اقدام به فعالیتهایی مانند یادآوری فرهنگ کهن شعر و شاعری در ایران زمین، بازسازی اسطوره های قدیمی، داستان سرایی، نقالی، شاهنامه خوانی، مشاعره و ... نمود. با توجه به ام‍ک‍ان‍ات‌، م‍زای‍ا، ت‍وان‍ه‍ا و ق‍اب‍ل‍ی‍ت‍ه‍ای‌ طب‍ی‍ع‍ی‌، ج‍غ‍راف‍ی‍ای‍ی‌ و زی‍ر س‍اخ‍ت‍ی‌ کیش در ج‍ه‍ت‌ ت‍وس‍ع‍ه‌ پ‍ای‍دار طبیعی‌، اج‍ت‍م‍اع‍ی‌ و ف‍ره‍ن‍گ‍ی، این مکان می تواند جایگاه مناسبی برای ارائه طرح باغ قصه به شمار آید.

متادانلود به عنوان مرجع پروژه های آماده معماری آماده پذیرش سفارش های شما در زمینه انجام پروپوزال معماری می باشد.

برای توضیحات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر، روی لینک پروپوزال باغ قصه ایرانی تعامل بین نسلی در جهت احیاء فرهنگ ایرانی کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • Majid Delavarpour

نظرات (۱)

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی